Çocuklar için İngilizce kursu yöneticilerinin öğrencilerine ve velilerine sunacağı eğitim ve rehberlik bilgilendirme konularından biride İngilizce öğrenmenin amacının ne olması gerektiğidir.

Evet farkındalığı yüksek İngilizce'yi nerde nasıl kullanacağını bilen ailelerin belki böyle bir rehberliğe ihtiyacı olmasada İngilizce'nin aşabileceği zorlukları yaşamamış çocuklar için İngilizce kursu velilerine bu rehberlik hizmeti uygun olacaktır.

Çocuklar için İngilizce kursu eğitim faaaliyetlerini sadece bir İngilizce dersi gibi görmemek çocuklar için İngilizce kursu öğrencilerinin farkındalığını yüksek tutmak çocuklar için İngilizce kursu eğitim kadrosunun bir görevi olmalıdır.

Ülkemizde bir çok öğrenci çocuklar içn İngilizce kursuna başladıktan sonra sırf hedef koyamadıkları için İngilizce eğitimlerini sonlandırmak durumunda kalmaktadır. Çocuklar için İngilizce kursu yönetici ve öğretmenleri öğrencilerinin ufkunu açarak çocuklar için İngilizce kursu öğrencilerini İngilizce eğitimi sırasında çok daha başarılı bir hale getirebilirler.

Bu davranış ile çocuklar için İngilizce kursu gerek online gerekse yüzyüze eğitimde öğretmen öğrenci veli iletişimini daha sağlam boyutlara taşıyacaktır.

Eğitim süreci hem sosyolojik hem psikilojik hemde branş bazında ilerleme kaydetmelidir. Eğitim sadece belli bir bilginin başka insanlara aktarımı değil aynı zamanda bir kültür iletimi şeklindede olmak zorundadır. Bundan dolayı çocuklar için İngilizce kursu çalışmaları sadece bir öğrencinin İngilizce bilgisinin artışı şeklinde yorumlanmamalı böyle yorumlanacak olursa illaki başarı düşüklüğü olabileceği göz ardı edilmememlidir.

Bizler Elmadil çocuklar için İngilizce kursu olarak sadece İngilizce gelişimine değil öğrenci ve velilerimizin ihtiyacı olan rehberlik hizmetlerinede zaman ayırmakta çocuklar için İngilizce kursu olarak bu çalışmalara gereken önemi vermekteyiz.