Çocuklar için online İngilizce kursu bünyesinde oluşturulmuş gruplarda ve çocuklar için online İngilizce derslerinde mutlaka çocuklar için online İngilizce kursu öğretmeni tarafından tatlı bir rekabet ortamı oluşturulmalıdır.

Çocuklar için online İngilizce kursu öğrencileri arasındaki bu ratlı rekabet havası çocuklar için online İngilizce kursu öğrencilerini hem birbirine bağlayacak hemde çocuklar için online İngilzce kursuna karşı bir sahiplenme duygusu oluşturacaktır.

Çocuklar için online İngilizce kursu öğrencisinin çocuklar için online İngilizce kursunu sahiplenmesi onun derslere daha düzenli ve istekli katılmasını sağlayacaktır ki bu düzen zaten kendiliğinden çocuklar için online İngilizce kursu öğrencisinin İngilizce edinim sürecinin pozitif kazanımlarla ilerlemesini kendiliğinden sağlayacaktır.

Çocuklar için online İngilizce kursu öğretmeninin sınıf içinde oluşturacağı bu tatlı rekabetin en önemli özelliği rekabetin sonucunda tüm çocuklar için online İngilizce kursu öğrencilerinin kazançlı çıkması olacaktır. Çocuklar için online İngilizce kursu öğretmeni öğrenciler arasında oluşan bu tatlı rekabette bireysel çıkışlara izin verecek bir ortam yaratmamalıdır. Örneğin çocuklar için online İngilizce kursu öğretmeninin sınıf içerisinde İngilizce dersi sırasında oynatacağı bir oyunun kazananı hiçbir zaman olmamalıdır.

Çocuklar için online İngilizce kursunda yapılacak olan yarışmalarda azanan taraf ya da çocuk çıkarsa kaybeden çocuklar için online İngilize kursu öğrencileri bunu kişiseleştirebilir hatta kursu bırakma noktasına kadar götürebilir. Çocuklar için online İngilizce kursunda öğretmen ve çocuklar için online İngilizce kursu yöneticileri çocuklar için online İngilizce kursu öğrencisinin kursa karşı alabileceği olası negatif kazanımları mutlaka göz önünde bulundurmalı çocuklar için online İngilizce kursu velilerinin sonuçta çocuğunun mutluluğuna odaklandığını tüm kararlarını ona göre verdiğini unutmamamlıdır.

Çocuklar için online İngilizce kursu içerisinde yapılan her bir faaaliyet ve davranışın yanlış ve sistematik dışı bir hareketle  negatif sonuçları olabileceği ihtimali çocuklar için online İngilizce kursu öğretmenleri ve çocuklar için online İngilizce kursu yöneticileri arasında her zaman mesleki bir hatırlatma şeklinde dinç tutulması gereken bir olasılıktır.

Çocuklar için online İngilizce kursu bünyesinde kazanan her zaman çocuklar için online İngilizce kursu öğrencileri ve hayallerine ulaşan çocuklar için online İngilizce kursu velleri olmalıdır.

Çocuklar için online İngilizce kursu öğretmenleri ve çocuklar için online ingilizce kursu yöneticileri bu kazanım sürecinin gizli kahramanlarıdır.

Çocuklar için online İngilizce kursu sonuç olarak kendine çocuklar için online İngilizce kursu öğrencisinin mutlu ve başarılı olmasını hedef olarak koymuştur. Mutlu olmayan bir çocuklar için online İngilizce kursu öğrencisinin başarılı olma ihtimali yoktur. Bu bağlamda çocuklar için online İngilizce kursu içerisinde oluşacak tatlı bir rekabetin pozitif etkileri bireysel değil tüm çocuklar için online İngilizce kursu öğrencilerinin kazanması sonucunda oluşacaktır.

Elmadil çocuklar için online İngilizce kursu içerisindeki tüm çalışma ve oyunlarda kazanan tek bir çocuk hiç bir zaman ilkesel bazda da somut çalışma bazındada olmamamkta yapılan her çalışma berabere bitmektedir. Elmadil çocuklar için online İngilizce kursunun nihayi hedefi tüm çocuklarını aynı koşullarda başarıya ulaştırmaktır. Elmadil çocuklar için online İngilizce kursunda ben yoktur biz vardır.